faaan.

spyytt som en gris nu :(
kom hem åh börja må dåligt som fan
åååååh inte skoj

sucka

och tjata om att leka när man sitter åh spyr precis vad man vill höra :(
nopp inga kompisar här hemma idag...
för jag har spytt på annat sätt en som när man mår dåligt pga bebisen :)

ja man vet skillnaden.......

sucka

mötet gick bra.
ska bli skönt åh få ordning på det hela....

och ja jag vet att du läser jag e inte helt pantat.....
tycker det bara e sorgligt att man måste snoka runt istället för att plocka upp luren åh ringa!!!
men men det som funkar för dig, och använd mig som ursäkt
det e 5 år sen vi gjorde slut, 5 år sen!!!!! saker har nog ändrats en hel del på 5 år


ja du....

ne nu ska jag gå åh må dåligt och beklaga mig för mannen


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: