fredag

ja ja jaaaaaaaa
jag vann auktionen på denhelt nya babysittern :)
så så fiiiiin....
hihihih
så nu e jag nöjd för stunden hihi
va på skolan en sväng hade matte
sen ringde mannen åh ville ha en dejt..
så ja bara knata iväg till pizzan då
åt bara strips halsen e inte helt hundra....

ja sen gick man iväg till skolan sa till att chloe kunde gå hem efter ksolan då
jag slutade tidigt idag,, berätta sen om slagsmålet som va oxå på gården
sucka barn e barn men en del kanske borde få smisk hemma eller nåt......
ne elak jag e men när det e en som ständigt e på alla andra och krossar glas och grejer ne .
sucka...

hämta hem lillemannen,,hämta ut paketet
betala alla räkningar....
så ja nu ska jag ut åh ta en rök för nu ska ja sluta röka så e det.
less på cigg....

haha linda du e bra go du :)

talk to u later

*ikea imorgon då*


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: