hemma....

ja vi va upp en riktigt snabbis.
lämna med tungt hjärta ronja till tina.
men men bättre där än att behöva sälja bort henne innan vi vet..

ja så mannen och pappa for till timrå lassa in en massa grejer
själv for ja till citygross
och inhandla lite smått och gott..

sen for vi hem igen
laga mat och umgicks..... :)
jupp har haft besök hela dagen...
skoj skoj det...

ne nu måste jag duscha
för hua jag svettas verkligen som en gris....

*så tomt här hemma:(*

och ja vad kan man säga?att en del verkligen går emot andras känslor och vilja så hårt.
det borde fan va nån lag på det där....
visst vill man och bla bla bla
men nej hua
aldrig mot någon annans vilja... men det verkar vara ett mode där uppe i sundsvall.......

min åsikt om det hela,,annars bryr jag mig inte för fem öre
:)

tjingeling


Postat av: Michaela

Okej, jo men det är så de kan bli ibland ;) Ja söt är han jämnt, men det där om ett charmtroll.. Ja när han sover! ;) Han är mer vild än tam nu. Hänger sig i gardinerna. Säg vad han inte gör istället ;) Men älskar han ändå. Hur långt är det kvar för dig nu?

ne vi hann inte dyka förbi, bråttom bråttom vart det, hua va söt pojken din e :) riktigt charmtroll

2008-04-12 @ 08:07:17
URL: http://miichaelaal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: