ingen aning

ne inte en susning om det e en hona eller hane
*som mannen säger*

vi har inte tagit reda på det
trots 4 ultraljud :)
ska snart på ett till om 6 veckor.
då får man reda på om man ska få vanlig väg eller kejsarsnitt.

men bara för man e inställd på kejsarsnitt så koma det bli normal födsel
och ja skulle inte förvåna mig sen om den lille i magen vänder på sig sen åh ligger m rumpan före :)
hahahaha
jepp alla tänk bara scenarion har man tänkt ut.

är mer nervös nu än på de nadra 2 undra hur det kan koma sig hmmmmm.....

mannen skiit nöjd,,han tycker det e så coolt när han kommer åh kramar en åh det sparkas i magen :)

fan kan inte koma över min vikt hahaha fan tung man e redan :(
men ja brösten läcker för fullt redan *som vanligt*

ne slut pratat om bebis......

nu ska jag göra mig iordning för snart ska man ha möte nummer 2....

och snälla snälla du där uppe kan vi inte få vår nu????? och sommar?????
snälla......

och ja sucka ser inte ljust ut för ronjan våran lillemannen har fått fler utslag :( åh ja så ja inväntar tills prov har tagits men ne vete fan hur man ska göra inte rättvist mot han heller :(
våra hjärtan e tunga på den punkten :(

Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att tävla om ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Ha en bra dag!

2008-04-08 @ 09:07:31
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: jennie

Åh jag hoppas verkligen att det inte är Ronja! Blir ju svårt för att ta henne nu när jag redan har en tik:( Kan ju inte ha tre hundar heller. Jag håller tummarna för er vännen och Ronja!!

Kram!!

2008-04-08 @ 10:42:43
URL: http://idabelle.blogg.se
Postat av: Michaela

Joo här är det bra, lite febrig är vi men annars så! Själv då? Ajdå, hoppas att inte barnen drar hem magsjuka då. Ojdå, men du hade väl gått upp mycket med dom två andra också? När är det mening att den lille/lilla ska behaga komma fram dÅ? :) Kram

2008-04-08 @ 11:32:14
URL: http://michaelaL.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: