ny dag

ja
så fint..
jepp betalat in till vägverket då...
*provet bokat*
haha
som vanligt vilka infall man kan få men men nu e det bokat då...

jepp....

och ja vad har hänt?????
linda och hennes hormoner det har hänt :)

men men skit samma orka bry sig?
nej.....

ja ultraljud oxå bokat idag.. jepp
så snart vet man hur det koma bli när bebisen ska ut :)

hm ne nu ska jag göra lite mer religon arbete.

sen måste jag leta rätt på en pensel för jag ska måla bordet och funderar fan på att måla om spjälsängen
till svart jepp....
fått nå allvarliga fel i huvudet för tillfället :)
men men inget man kan göra åt direkt .....

barnen så söta imorse.... såg så somriga ut.. <3 älskar mest av allt...

älskar kent oxå jepp...
ne nu ska jag ringa min gubbe som e på vift nånstans..... men men hoppas han har skoj .. <3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: