ojoj

vi hann med en massa nu på morgonen
jag åh hugo åkte in till huddik
fika
in till mvc.
väger 90.8 kilo bara gått upp 600g
men magen ligger högt på den där kurvan
men jag hade lite högt blodtryck
hmm
undra varför?????
så tebax om 2 veckor
om jag börjar må illa åh grejs ska jag ringa på en gång.
inte bra att blodtrycket låg så högt som det gjorde :(

men men
hjärtljuden va 136 idag
och den rörde sig ständigt åh sparka..
tycker inte om när det kläms på magen :)

*jag börjar misstänka att det e en kille men ne ingen aning egentligen*

så träffa man på linda oxå.. skit skoj åh grattis :)


im better of alone...... jepp bort ska du fatta det nån gång då
sluta prata och skicka mess om det ena och det andra
vill inte veta av dig mer idiot jävel!!!!!


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: