strålande sol.

e det här skit skönt.
hunden e på balkongen åh spanar in barnen som spelar fotboll just nu tror jag .

ska snart gå till kiosken.
glassbilen kom igår
hahaha
ja man vart ju 250 kr fattigare då :)
men gott e det....

surrat med mannen... köpt en massa godis
åh så hade vi fått presenter av edgar *sötisen*
och ciggaretter hade han köpt med.

men han har hemlängtan <3
ja du inte lätt.... hihihi

somna tidigt igår tror jag helt slut...
vakna av att ronja puffa på en för nu skulle hon ut så det så .....
bara kliva upp åh gå ut då ....

men barnen sov då *kors i taket*
så efter kort promenaden  kunde man smyga in igen åh somna om

så ja lugn dag här idag

ska skura alla golv snart
har ju hängt ut alla mattor åh plockat upp allt
men ne inge stressande

saknar mannen min vill myyyysa
så så tomt utan han brevid mig *men jag hade ju 2 andra i sängen *
men saknar han små ljud hahahahaha

ja ne imorgon dyker han upp med en massa presenter .....
wiiiiiieeee

talk to u later.


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: