valborg

ja alltid ska saker ske innan valborg...
ja 5 år sen och 1 dag sen
vart man tok spöad !!!
sen va man singel i 2 veckor..
sen vart man i lag med den token igen hua

så inför varje valborg blir jag hel skum
kan inte ha folk runt mig då
för ja man lita ju på den muppen åh se vad som skedde,,
så jag får allvarliga fel typ 2-3 dagar innan :)

men men nu e det över i år oxå...
jobbig känslor som fan tar år att komma över hua
de blir mindre för varje år men ändå så det känns....

hm kolla på 27 dresses igår den va sådär..
kollar på the mist nu ja den suger den oxå men man måste kolla färdigt
ska kolla på 10000 bc eller va den nu heter efteråt..

har ju småttingarna hemma... chloe har hostat järnet hela natten
så lika bra hon får vara hemma så hon inte blir tok sjuk..
så då va lillemannen hemma han med varför ska han på dagis då för onödigt...

just nu väntar de på brasan!!!!! hahaha ja höjdpunkten..
fick en massa paket idag med så nu har man en del babis grejer.
och babysittern har kommit ska hämta den senare...

inga cigg har jaghemma heller *kors i taket*
hihi det går bra kanske därför man glor på film hahaha
ne fan ska sluta röka.....
bestämt mig
*sen ser ni mig med en cigg hahaha då vet ni att ja inte lyckades*

magen e stooor och rund haha fick höra det igår med :) du vart ju nyss på tjocken ju hihi
ja sucka bara nåra månader kvar,,,, men nu skulle bebisen klara sig om den kom... så ja

ne nu ska jag plocka fram kött har inte bestämt mig än vad jag ska laga för mat ikväll nåt smarrigt blir det..

<3älskar familjen min<3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: