vilken dag

så strålande väder ..
hoppas det stannar kvar nu.
så har man averkat nåra fler sidor i matten..

surrat med andra gumman :)
ja vill ha nu !!!!!!
så nu kan du inte ändra dig.. så det så.... :)

jaha vad mer ska man göra idag förutom alla måsten???
hahaha
ja något hittar man nog på....

Och vad kan man säga?????
trodde du va smartare än så.
men men du lär ju inte få fler permisar och jag tror inte du lyckas hålla dig ute ända
till sommaren..
men men vill man va inlåst under sommaren utan permisar så ja
varsegod liksom,, och vårdvistelsen lär ju gå upp i rök oxå...

men men inte lätt när det e svårt.....
visar bara att du snacka en massa skit när vi va upp i rätten.....
så skönt...

ja och ne jag bryr mig inte vad du sysslar med nu och ne jag vill inte veta vart du är.
för ju längre du e ute ju mer hinner du ställa till med....
och inte till min nackdel direkt.

ja inte lätt när man inte använder huvudet... tycker det e tragiskt bara.
detta visar ju att du inte tänkt ändra på dig alls för 5 öre...
tråkigt det...

men som sagt inte min huvudvärk.
håll dig borta härifrån bara..... :)

ne nu ska jag ner på skooooolan igen göra lite tyska.

tjingeling.


Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Missa inte min tävling som jag lägger ut på bloggen lite senare :)

2008-04-16 @ 11:57:07
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Maria

Heej, hur är allt idag?

2008-04-16 @ 12:04:21
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: