vilken dag

helt slut...
lillemannen vägra vakna imorse bi gick upp 7!!
sen så tjura han hela dagen låååång
och då menar jag riktigt tjura.....
gapa skrek stack iväg..
hahha jepp
fick en lugn stund när han hade skoj i bollhavet.....

inhandla det man ville ha på ikea.
sen hade ju mannen glömt!!!! boka släp så bror hans och han jaga släp hitta det största som fanns och enda i haga :)

så ja in på biltema tog en sväng till erikshjälpen hitta inget....
sen till willys storhandla (3800) så nu finns det mat hemma för ett år känns det som :)

sen hem orka inte så mycket mer.

lillemannen bråka hela vägen hem , ne sista 20 min då vart han på bra humör och nu e han som en solstråle...
haha han gillar inte att handla den lillkillen..

men men fick ju tag i det vi ville ha..
öb ska jag in på på måndag för det e bra mycke bättre inne i huddik än i svall,, tycker jag...

ne nu ska jag lägga upp fötterna
för nu har man sorterat och städat ur alla skåp mannen har skruvat upp allt som han kan idag....
och så har man delat upp allt kött och grejs.

men hua ja vill ha en grill ska köpa det på måndag då...

hihi han träffa på ett par galningar oxå :) lika skoj som vanligt det.....
image46
haha spana in dubbelhakan :) hihihi hua va tjock man e :)

Postat av: Jossan

Du är inte tjock , du har en mysmage ju ;) hehe .. fin tröja även :D

2008-04-26 @ 20:15:54
URL: http://www.fruliden.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: