åh

sliten man
bebis som e förkyld inge skoj alls.
sitter här åh väntar just nu!!!!!
lite trött man blir på det oxå dårå.

åååhh
va i tidningen idag
haha fan va fet ja e :)
så ser inte jag ut i min spegel ;) hihi

fint kort
kommer va i st den 6e tror jag....
får inte glömma så farmor åh mormor få se

ne nu kom han nu e allt fixat så tjingeling




skit snygg min man har då ,men men bara de andra ser lika underbara ut som de gör varje dag <3

Postat av: Cattis

Fint kort =) Hihi.. hela familjen samlad. Jaha ha linda vart arg nu igen, ja ibland gör vissa en helt galen!

2008-08-29 @ 18:12:55
URL: http://cattizen.blogg.se/
Postat av: Hm

Fint kort, men livet suger...... om du anar eller vet vem jag är kan du slå mig en signal.... Du vet vem jag är.... En som alltid tyckt om dig, brytt sig om dig!



/HM

2008-08-29 @ 21:57:27

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: