hua

nu har man sorterat kläder
hualigen
plockat bort hur mycket som helst.
även plockat fram mina kläder ja hade innan
jag vart tjockis :)
snart snart kan jag nog kläma mig i dom hahaha
magen blir mindre åh mindre för varje dag....

så va man ju tvungen att beställa lite nytt oxå :)
nya underkläder för nu har ja slängt hur mycket som helst.....
jupp....

fan ska ha ordning här hemma
så trött på att det inte finns garderober...
så ja det ska skruvas upp hyllor i ena skrubben
men men ja som sagt här älskar vi betong väggar :):)

hmmm
hitta skiiiit fina kläder jag vill ha
men ne dumt att köpa nu när man inte riktigt vet sin "rätta" storlek än
hoppas ja kommer i 38/40 som ja hade förut...
då blir ja nöjd...

ne nu ska ja fortsätta
måste damma allt sen sucka
för här står luften stilla :(

haft 2 roliga dagar igen :( fattar inte varför ja ska va så ledsen jämt för inget.
sucka......
haha grannen tycker ja e rolig..
ute åh går med alla barnen kommer hem så e man mer sliten än va man tror
åh så börjar man grina :)
tur ja har världens bäste man då <3

tjingeling

Postat av: Johanna

Hej:)..Tänkte bara fråga om du har nån bilddagbok?..Skulle vara kul om du hade än:)..

2008-08-17 @ 21:41:51
Postat av: Anonym

magrebi xart

2009-03-02 @ 20:03:17

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: