rocky

ja han stack imorse igen
men chloe hann ikapp han
hundkräk...
ne men det e en löptik här åh han e ja hel skum.....

lugn morgon
mannen tog bebisen vid halv åtta
åh sen fick ja sova till tio halv elva.
*tack så mycket älskling*

ja du
man kan ju undra varför en del bloggar....
om folk skriver en komentar
så kan en del bli VA? varför skriver du till mig
varför läser du min blogg??
-ja du om man har en blogg så kanske man får räkna med sånt eller?

jag tror ja skriver blogg,, bara för att lämna mitt avtryck här i livet
om nåt skulle hända *man vet aldrig vad mannen där uppe har planerat för en*

så har ju min familj en bit kvar av mig , förutom alla minnen
åh så skriver man för att ja det e skoj..

jag älskar att sitta åh läsa bloggar om andra som har barn
man vet att man inte e ensam om vissa saker
och så e det skoj åh läsa vissa andras oxå hihihihi :)

ne nu ska jag byta om dags för en promenad tror jag

tjingeling

Postat av: Anonym

Sant, varför ska dom bli som ett frågetecken när någon kommenterat på dennes blogg. Och ja ska upd min, har bara inte orkat. =P

2008-08-24 @ 18:17:53
URL: http://cattizen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: