så här bra

som jag mått de senaste 2 dagarna har jag inte gjort på länge
så så skönt att komma tillbaka igen :)
haha
mamma har fått många tårdrypande samtal :) *tack för att du finns*

ja du så vad har man gjort de senaste dagarna ,, ja varit ute så så skönt
städat undan en massa skit.....
sorterat bort saker man bara har men aldrig använder, så onödigt...
vant mig vid bebis livet igen... ;)

ja ne nu börjar man känna sig normal igen ,, på många sätt....
tror man vart mer påverkad av hela förlossningen än jag trodde
för ja e man inställd på vanligt åh det slutar med snitt
ja det tar hårt på ett konstigt sätt...

men men grannen hon förstod precis va jag mena, hon har blivit likadan
hon har genomgått 3 snitt....
så ja :)

ne ska nog passa på åh ta en rök
för nu har pappa åh bebis sovit i sängen sen 5 !!!!!!!!! så nån som vaknar åh e super hungrig snart då...
haha
han e pigg som bara den under dagarna, han ska hänga med på allt,
sover bara när man går ut åh han e i selen,, men han slummrar av och till då
sen kommer pappa hem , äter mat åh ska sova på maten sen :)
ja då får man tid till de stora barnen.....
så skönt

ne höres senare




Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: