vilken dag

ja hualigen
börja med åh fixa till oss
in till huddik
fika på dackås som vanligt
in tog kort, vi fick ta först....
*klart hugo skulle tokvägra först då....*

sen iväg till dollar
hehe
vart dyrt där :) typ 800
sen ned på prix
hihihi
handla en hel del
*men tillägg till bebisen hade de inte sucka*
ja kom till kassan som vanligt står mannen åh jag åh gissar på hur mycket det
kommer bli denna gång vann jag...
han trodde på tre tusen jag trodde tre åh ett halvt :)
men men nu finns det saker hemma kan ja lova.
skönt det
ett bekymmer mindre dårå...

imorgon ska man betala räkningar då sucka...
alltid lika skoj
åh lägga undan till marknaden oxå.....

så nöjd med m ina köp från grannen skit fin tripptrapp stol i trä
gåstol åh en till matsals bord som man sätter på bordet
helt nytt. så ja skiit fint
sen ett babygym handla vi idag.

så ja linda e nöjd för tillfället :):)

*jag kommer slå dig hårt bara så du vet det..och ja ta åt dig!!!!*

Postat av: Maria

Vad köpte ni för babygym då? Gillade han det?=)

2008-08-26 @ 15:53:08
URL: http://mariaristo.blogg.se/
Postat av: jennie

Du är för härlig gumman!!!!! Ja jag vill inte stå i vägen för dig då;) U go girl:)



Kramen<3

2008-08-26 @ 17:45:49
URL: http://idabelle.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hähäh :D Dom har vissa bra saker till bra pris. Najs, jasså då ska man kika på St.nu imorrn då wehäh, varför snorförbannad?

2008-08-26 @ 23:20:43
URL: http://cattizen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: