5 månader

blir lillskiten idag..
ja tiden går fort...

ja nu har man landat här hemma igen då
skönt det.
få sova i sin egna säng i natt.....
stört skönt....

ja så var man på mellandags rean igår
men hallå vart var fynden då?????????
hm
så ja köpte lite parfym och grejer
gick runt och runt och in på ikea
fika där
ja mediamarket men inte ens där hitta man något

sucka.
ska in till huddik någon dag
säkert mycket bättre där....

träffa en massa och såg en massa :P
malin så skoj att se dig irl !!! men avis på din längd där då!!!!!!!!
kortis linda.....

ja mikaela och jag hade skoj skoj vi :)
elakingar som vi e......

sen va man till olerys en sväng i timrå igår
ok kul de första 2 timmarna....
när herrarna som var ut vart allt för fulla
så ja då gick jag hem jag..... :)
mannen kom hem i fin fint skick!!!!!! han mådde lite dåligt imorse hihihi


så ja julen har varit trevlig och god mat......
fick ju ingen förra året.... men nu gick det ned....

frida om du läser detta kan inte jag få läsa din blogg?????
såg att det krävs lösen nu ju :(:(


ja nej nu ska jag borsta håret
och sen se vart jag ska ställa mina fin fina skålar som jag fick av
familjen i födelsedagspresent.....


Postat av: Frida

hihi ja jag har satt lösen för att jag håller på att designa om den, så du behöver inte oroa dig för att missa nått (o)intressant ;o) Jag kommer nog ta bort lösenordet under morgondagen :o)

2008-12-28 @ 04:33:44
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Malin

Fan så kul att lyckas träffa dig :)



Kram/Tjockisen!!

2008-12-28 @ 21:26:33

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: