Sista dagen :(

ja idag är det min sista dag som 28 åring :(:(
så imorgon får min 30 årskris börja ........
men fy F*N.....
28 år.... ja ja men ja man har ju hunnit gjort en hel del
på dessa 28 år :P
både bra och mindre bra kanske dårå.......

men det absolute bästa som finns e mina 3 Underbara
vackra små hulliganer ......
älskar dom som inget annat...... <3

och så älskar jag även min Man som har funnits vid min sida
i 3 år. <3<3

vägen hit har varit fylld av faror , gupp , motgångar och framgångar....
men se på oss nu
Inget kan stoppa oss nu.......

hmm neo han vakna vid 5 i morse somna om brevid mig
sen vaknade vi nu halv tio....
känns lika lyxigt varje gång :)

Kent han ligger åh snarkar högljudt , hans sovmorgon idag...

nej nu ska vi se om bebis vill ha lite frukost

tjingeling.....



Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: