snart

ska man hoppa på bussen åh fara in en sväng till huddik...
vart lite ändrade planer idag :)
handla lite julisar.....
ska kolla efter 2 klockor en till chloe och en till hugo.....
få se om man hittar något som kan passa.......

ja en lugn dag.
men bebis e lite hopplös
under dagarna !
bara en massa gnäll
men ja han kanske e i en tillväxt period.......
han växer ju nå otroligt denna gosse......
om man kollar på syskonens kurvor när de va bebisar.
så ja neo han e stor han......

allt kommer i sin tid
förstår inte varför en del "stressar" på om allt.....
men ja nu är ju neo min nr 3 så ja man e ju lite mer van......
men ändå inte för neo han gör på sitt vis :)

men det är inte förens vid 3 års åldern man verkligen kan börja jämföra barn....
*och kom inte åh säga att ni inte jämför erat barn med andras alla gör det*
det är då de ska kunna vissa saker.....

men som sagt,,
jag är glad att de är friska och glada barn :)

nej nu ska jag byta om
har nyss duschat och satt på mig ansiktet :)
haha
vägra gå utanför dörren utan smink
kan inte ens gå på affären utan :P
gjort nån gång och jag känner mig hel skum då ...

hihi vilka I lands probelm man har......

nej julklappsjakt var det.....


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: