Utmanad av Mikaela


4 av mina favoritprogrampå TV
Atlantis (beroende av den serien)
Heros
Dirty Sexy Money
Dödlig Fångst

4 saker som jag gjorde igår

Shopa
diska
prata i telefon
busa med barnen

4 saker som jag ser fram emot
Bebis nr 4

barnens miner när de öppnar sina julklappar

bli smal igen

våren


4 av mina favoritrestauranger

Pizzan i bergsjö :P
kina restaurangen inne i huddik (uuuber gott där)
Jamboo inne i huddik så så goda mackor
Mc Donalds (haha jobba ju där så måste vara lite trogen mot dom )

4 saker på min önskelista


Bli rik som ett troll

att kent och jag är så här lycklig om 10 år

att jag får snälla tonåringar

att jag lyckas ta körkort nån J*vla gång


4 personer jag utmanar:

Jenny

Maria

Thea

Josefin


Postat av: theaa von pungen

tack för utamingen, nu är den gjord!

haha söt hon är chloe <33333

du får krama henne från mig!

2008-12-19 @ 11:48:35

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: