fan va duktig jag e :)

jepp.
fick ett ryck åh gjorde hela samhälles uppsatsen rakt upp och ned....
så ja...
få se nu då va alla andra i klassen tyckte om den hihi
för vi ska läsa varandras åh sen typ prata om dom efter loooovet.

fan vi flyttar snart inte många dagar kvar,
ringde till och med till ellproppos ställe
men han har inte ringt upp än.
han har nog tappat bort nummret som vanligt...

men men under kan ju ske har man hört.

fan vart skit dålig efter nå kex :(
spydde som en gris , åh så börja ja blöda näsblod som en tok :(
så ja bara knata till närmsta apotek eller hälskost åh fixa till
järntabbletter sucka.

haha
älskar de mina.....

har det ganska bra trots allt , men få se hur morgon dagen blir *skratt*
jag e lite elak i humöret nu förtiden ... mer än vanligt vill säga.....

ne godnatt
ska myspysa med min kåtbock :) han e helt besatt av min stor stooora rumpa
hahahaha ja tur att nån gillar en när man börjar se ut som en levande köttbulle :)


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: