gädda.

ja en gädda fick hugo igår.... :)
hahaha
skiiit liten ska lägga in kort på den sen
men den fick hoppa tillbaka

en annan stod åh kasta lite sen precis vid vatten kanten hoppa det till
jag bara skrek rätt ut
hahaahaha
fy fan en skit stor firre som nappa men jag vart så skraj så den trilla av igen

hahaha alla andra bara skratta åt mig :) <3

jaha 3 dagar kvar... jepp koma säkert gå över åh behöva bli igång satt eller nåt sånt liknande
för bebben trivs enormt här inne tydligen

jag e bara på så dåligt humör åh e allmänt tjurig just nu,,,, <3 tur man har en man som står ut med en då.
för snäll det e jag tyvärr inte emot han <3

ne nu ska jag typ göra ingenting för ne gjorde enmassa igår.. lär ju behöva dammsuga som vanligt men ne gör det senare

hej hopp


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: