gått ned

i vikt har man gjort igen :(
jupp nere på 93 igen
men man känner sig fan tyngre.
ja allt såg bra ut idag :)

fick tid till den 29e om inget sker innan dess
*hoppas hoppas*

men ja någon verkar ha ändrat sig....
först hade någon bråttom bråttom på att försöka ta sig ut
sen nu verkar den stormtrivas där inne :)
varmt åh gött...

haha fan svettades ihjäl idag på bussen fyyyy fan
va varmt det e,,,

ja du skönt med barnen hemma igen men hua va trötta de har varit
men nu börjar de koma tillbaka :)

ne nu ska ja hitta på nå annat.....

tjingeling

Postat av: Maria - Isaks mamma

Jag gick upp jättemkt på slutet, tror jag vägde 90 kg som mest! Men då hade jag jättemycket vätska i kroppen också! Fötterna var så runda att jag knappt kunde gå! Har du sluppit sånt?



Inte märkt av nån slempropp eller nå?



Kram

2008-07-16 @ 22:29:43
URL: http://mariaristo.blogg.se/
Postat av: Maria - Isaks mamma

Själv märkte jag aldrig av nått slem. Min förlossing började med värkar...



Men nu borde det ju vara på gång för dig ju;P



Hur länge gick du över tiden med dom andra två?



Kram

2008-07-17 @ 11:31:13
URL: http://mariaristo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: