tack

jenny....
världens bästa :)
men hugo va lite förtvivlad på vägen hem
han hade ju glömt pussen åh kramen från sin stora kärlek :) <3
haha ja sötunge där

försov oss lite i morse
så skynda skynd iväg till sjukhuset
hm fick ändå vänta i typ 3 timmar de hade fullt upp
för det va full fart på förlossningen :)

men allt va ok med neo... ingen gulsot så vi fick fara hem
tackar...
köpte en bröstpump oxå AVENT.. älskar det märket.....
för i natt när han legat åh tuttat åh en annan sov tydligen som en stock
så har han tuttat helt snett så ja har stora sår redan :(:(
men men nu har man pumpat ut åh matat den lille,
eller pappa mata ut åh nu sover de båda i soffan :)

ne nu får vi besök så hörs senare

åh jaaa jag vill ha hjälp :):)

Postat av: jennie

Hej gumman!



Japp nu är man tillbaks:) Hihi!!!

Ja kom på jag med att vi glömde pussen å kramen:( Ge Hugo världens bamsekraaaam från mig!! Min gounge:) Var så kul att få rå om dom lite idag<3



Kramen!!!!

2008-07-29 @ 18:20:02
URL: http://idabelle.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Söt han är ha ha. :)

Vill också ha en liten :P

Lite avis.

Tittar in och hjälper till när jag har vägarna förbi kram på er och hoppas hela familjen mår bra nu

2008-07-29 @ 20:23:34
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul att du vill ha hjälp med designen:) Mejla mig på [email protected] med några bilder i färg samt dina önskemål. Behöver dina inloggningsuppgifter också!:)



Kram

2008-07-30 @ 10:29:32
URL: http://mariaristo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: