herregud

:)
jepp
hugos och chloes nya uttryck för veckan .....

alltid ett uttryck som körs extra hårt varje vecka :)

maten står på spisen så ja
man har diskat plockat undan åh kört en maskin med tvätt
så nu e man slut igen :)
ska väll dammsuga oxå
men men gör det när barnen kommit in för kvällen
ingen ide annars :)

åh saker sker :) men men ne hua äckligt om man tänker efter
men ne jag vet inte all fakta så ja tänker inte uttrycka mig om saken :)

prata med hon på sociala idag oxå,, tror det där du sa bara koma slå tillbaka på dig nu ..
för ja samma sak gäller ju för dig som för oss.... inte mitt fel att vi e negativa åh du positiv :)

så nu får man väll invänta ett nytt datum för rättegång /förhandling då....

ne nu ska jag invänta min underbara <3kent<3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: