men

du är så jävla tröttsam jävla idiot jävel.....
jajamensan.
nu har jag fått nog....
stått ut med dina påståenden hit och dit.
men du efter imorgon får du en anmälan på dig.
för jag e så jävla trött på att du ska säga det ena åh det andra om oss
men själv kan du tok punda när du stack iväg....

så jävla trött på att du ska hålla på åh jiddra åh snacka skit
va fan det e väll pojken du skulle ha kontakt med
sur för att jag inte vill prata med dig
då ska du jävlas liksom
hmmmmm

trodde det va pojken du va intresserad av...
ne du vill inte veta av dig mer..
och du om vi ska kollas så räkna med att du oxå koma göra det nu..
för jepp jag begärde samma sak på dig plus alla prov som gjorts sen du åkte in.


idiot jävel....

annars en lugn dag sol åh bad trevligt sällskap :)
grilla gjorde vi med

ne nu ska jag duscha åh va irriterad ett tag till :)

Postat av: jennie

You go girl;)

2008-06-04 @ 22:19:48
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: