ops...

vill bara säga att inte ett ont ord om peter har jag nånsin sagt till hugo
så ta du dina komentarer åh ja :)

det enda hugo vet e att peter inte mått bra åh är på ett ställe där man börjar må bra igen
och det e därför han nu vill ha kontakt med hugo igen.

men men what ever :) för ja sociala vet vad hugo säger om peter åh va jag säger om peter till hugo..
och ja om jag nu blir förbannad på elpuckot , ja då får man väll skriva det.. istället för att sitt åh prata om det så små öron hör...
och nej jag behöver inte ha kontakt med han för resten av mitt liv.....

man kan lösa det hela med en tredje part.. speciellt när man blir beskylld för det ena åh det andra..
då kan det vara enklast så...... och som det ser ut just nu ja så blir det nog så.....

en strålande dag med , bad sol åh grillning
nu e vi alla hemma åh e trötta
så ja snart somnar vi alla :)

talk to u later....

Postat av: Nalita

Ha en bra sommarkväll :] /N

2008-06-06 @ 19:48:57
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: jennie

Ja det är alltid lika trevligt när folk kommenterar och inte har en susning om vad dom bubblar om:/



Kram på dig vännen<3

2008-06-06 @ 22:15:09
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: