sucka.....

undra vem som la den kommentaren :)
*inte så svårt att ta reda på *

och ne inte jag som håller på denna gång :)
tyvärr aldrig varit jag heller,, jo jag sökte ensamvårdnad...
och ne tror pojken vet hur mycket man försökt med el idioto
att försöka se han , men det har ju aldrig passat förens nu när han sitter..

så han sumpar nog den chansen helt själv......
jag försökte länge att få han att umgås med lillemannen
men ne alkoholen åh drogerna va viktigare.

så ja kom inte åh skyll på mig.
och ja rätt ska vara rätt
inte bara jag som ska kollas jämt när el proppo gapar.....
nu tänker jag inte ta mer skit från den idioten....

och ja jag behöver inte ha kontakt alls med honom mer, det där kan skötas (telefonsamtal/träffar) med en 3e part
kent eller nån från sociala,, för jag vill inte träffa peter mer....  då kan han ju inte säga att jag sagt det ena åh det andra heller åh så ja det e pojken det handlar om inte mig och peter
men det verkar vara svårt för en del att få in......

ne fan ska lägga mig på soffan ett tag till för jag svettas ihjäl
tycker synd om mannen fullt upp där borta och ute i denna värme
hualigen

barnen e ute och leker för fulla muggar...
de e ju lediga nu så ikväll får man ju va ute lite längre :)


talk to u later

Postat av: ops!

linda tänk på vad du skriver om Peter. Du kan ha tankarna för dig själv, men låt det inte gå ut över Hugo... När du prata om Peter inför Hugo, ska du alltid prata positivt, oavsett vad Peter gör, eller hur stor skit han är. Han är ändå hans Pappa.



/Kram

2008-06-06 @ 11:51:43
Postat av: Ops!

Linda tyvärr kommer du att få ha kontakt med Peter hela livet... Kom bara ihåg att visa Kenth hur mycket du älsakar honom, för det är han som kommer lida mest av erat tjafs. Ibland får man svälja stoltheten och ge med sig för familjens skull. Peter är fortfarande ung och kommer förhoppningsvis ordna till sitt liv.



/Kram

2008-06-06 @ 11:57:08

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: