äntligen e denna dag slut snart

ja piss dagen e över *snart*
hm vart på as dåligt humör hela dagen
*tycker synd om mannen som fick höra det ena åh det andra*
men men nu ska mor min kom ned den 25e
och disskutera räkningen då hon och en till var med när vi kolla den när vi flytta in...
*tack*

för vissa saker vet jag att man gjort på lägenheten att det skett,, marsvin som gnagde på golvet och tapeten
*baby vi saknar dig*
och ja men fan sitta åh säga att det va nyslipat trägolv när man flytta in visst...

bad åh få besiktningspapprena på nya stället, fick dem idag hm bara 12 år gammla ringde
jaha har det bott någon där nyligen ??? men klyftigtsvar
nej den har stått tom i 12 år .......

hm duscha nyss med mannen, sen hoppa barnen in
då passa mannen på att dra med en in i sovrummet <3 hihi

ne ska glo på dr phil

image21

Postat av: jennie

Hej vännen!!
Det känns nog bättre imorron:) Man får ha sina dåliga dagar ibland.
Ja ge på dom bara med lägenheten. Dom försöker nog in i det sista.

Hälsa familjen!!!!
Kram på dig!!!!!

2008-03-17 @ 19:19:51
URL: http://idabelle.blogg.se
Postat av: Jossan

Åhhh Jag vill också ha en liten bäs : ) Jag och Tomas jobbar på för fullt med de hehe :P Nog för att min mage ser ut sådär i alla fall Haha ; )

2008-03-18 @ 13:57:34
URL: http://www.fruliden.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: