äntligen så e det kvällen.....

ja så va denna dag snart alldeles snart slut......
at last...

hm ska nog inte äta järntabbletterna varje dag
har börjat må hyffsat skumt :(
men ja få se hur jag gör......

ska skicka de små på tandborstning....
åh massor i att göra nu närmsta veckan
hugo tandis, möte, mvc, prov, plugga, ja hinner säkert mosa in mer saker....

sen så far mannen nästa vecka !!!!!!
ja han får säkert skoj,,,,,,,,


*och förstår dina ord, tråkigt att det inte vart du va :)*
ja inte lätt när det e svårt *fniss* 

Postat av: alexandra

Ha ha ha så tjock har du inte blivit ännu vänta till sista månaden du hi hi då lär du rulla fram... (tralar nu på) *Ingen kan stopa mig när jag rullar fram rullar fram... Ingen kan stopa mig när jag rullar fram rullar fram...

Jo jag vet jag kan vara elak sorry...

kram

2008-03-28 @ 23:25:25
URL: http://mammaalexandra.blogg.se
Postat av: Michaela

Tackar, Jo jag kan inte förstå riktigt vad tiden har tagit vägen? joo jag vet han har blivit för stor för snabbt ;( Får ta o göra det, får väl ta bussen om inte karln åker med. :) Hoppas allt är bra med Fam. Pettersson? Kramis

2008-03-29 @ 10:43:18
URL: http://michaelaL.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: