hahahahaha

jepp
mannen kollade på våra kissekatt
den svarta Daisy
åh utbrister men har hon pungkulor???

hahaha
jepp våran daisy e en hanne.....
hahahahahaha

rätt skoj så ja vetinte
Han får nog heta daisy för han lyssnar ju på det namnet.
hm
måst vänta tills han blir könsmogen sen får man väll
boka tid för kastrering.
hihihi
kan inte sluta garva för rätt komiskt e det.
för jag har ju inte ens tittat där bak förr... hahahahaha

ja så lite skoj allt.

Postat av: Frida

haha! Jag och min sambo hade en katt som hette Doris. Jag tyckte att hon var svullen bak i rumpan så jag ringde en bekant som är katt-kunnig (även den jag fick katten av). Hon sa då att det kan vara svullna analkörtla. Men efter ett tag gav vi bort Doris till min sambos mormor & morfar som i sin tur skulle sterilisera henne. Men det gick inte, för det var en hane ;o) Så Doris heter nu mera Boris ;o) haha

2008-03-13 @ 23:09:57
URL: http://fridelixen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: