onsdag morgon

ja som vanligt då.
mannen e på jobbet...
och jag e helt sjääälv......

fan så skönt.
ska skura golvena idag tror jag...... :)
måste ner till tvätten och hitta nån tid....

börjar bli lite mycket tvätt nu :)
som vanligt.

få se när kidsen dyker upp då.

har hittat 2 bäddsoffor
som jag ska köpa till deras rum.
blir finare så.

och måste köpa saker till klädskrubben
så vi får ordning nån gång.
men ja
ingen panik.....

och nån mupp ringde vid 23 igår precis somnat till så ringde det
klart man måste på toa då... :)

ne syns senare

Postat av: alexandra

Ha ha fullt upp hos dig hi hi...
Får se när jag kommer upp...
Men skicka en bild till mig på magen

2008-03-26 @ 12:24:03
URL: http://mammaalexandra.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: