tröttheten e hemsk.

ja,, på de andra 2 när jag vänta dom då va jag trött som bara den i början av graviditerna.
nu har jag börjat bli så himmla trött hela tiden.
men ja magen växer så det knakar varje dag......
man kan verkligen se skillnaden .. *mannen e duktig på att dokumentera det hela med kameran sucka*
hahaha
min karl det.

han försov sig i morse, eller ja han vakna 7 igen och han börja 7 så han vart bara några minuter sen.

sen ja upp ge barnen frukost, och ha de vanliga argumenten med hugo och hans kläd val...
igår hade han 4 t-shirtar på sig tex..... så ja idag skulle han absoult ha sin sindelmannen pyjamas på sig...
suck men efter mycket debatt så vart det andra kläder....
hahaha han e inne i nån trots just nu
och frågor ja han frågar konstant om allt hela hela tiden ... :) varför,hur .när , vem , vad men mera..

jepp
tösen hon ja hon e inne i kompisen svängen igen , bara skolan och kompisar som gäller.... :)
men det går så bra på nya skolan och många kompisar, idag skulle hon hem till nån tjej, ska hämta henne efter jag gjort prov i typ 4 timmar :)
jätte skoj ........

sucka.
ne nu ska jag vila ett tag innan man ska traska vidare till skolan ....

Postat av: Linn

Låter ganska tungt . :)

2008-03-18 @ 09:59:07
URL: http://linnjonasson89.blogg.se
Postat av: Jossan

Haha 4 t-shirtar?? :P Ungar är bra lustig ibland , men fyy så härliga dom är : ) Men Linda ! Du måste lägga upp lite bilder på magen : ) Hoppas ni har det underbarast ! Kram

2008-03-18 @ 13:53:03
URL: http://www.fruliden.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: