färdig :)

med matte A *hurra hurra*
gjorde sista provet idag :):)
så nu har man betyg i matte A oxå *duktiga mig*
fick en stooor choklad kaka av mannen som grattis när han kom hem :)
hihi han vet va som gör mig glad :)

ja du gjorde lasange skit gott!!
mannen halv sover på soffan
barnen ute åh leker.
katten försöker rymmaut hela tiden
så nu e det nog något på g där :)

sucka ska visst redovisa imöra på samhällen hehe
oooops kanske ska sätta mig åh börja med det då :)
smile..
haha
sucka

ja du snart e det cruuuuusing här då :)
ska bli skoj åh spana in alla fullisar :)


ne dags åh göra nå annat......
som typ ja öppna samhällesboken :) hihihi

* du e vad du e och du får det du gjort mot andra,,skyll inte det på mig tack*

-patetiska människa...... och ne tror inte dina ex heller har nån skuld i det hela som du försöker komma med :)
det är du som e det stora J**** felet inse det och ja du kanske kan bli bättre då ...... (!!!!!!)

Postat av: jennie

grattis!!!!!
När är crusingen då????????!!!!!!!!!!!
den måste jag bara på;)

Kram på dig vännen

2008-05-05 @ 19:33:44
URL: http://idabelle.blogg.se
Postat av: Anonym

Jasså ;P kissen e på g med.. Då blire många bullar i ugnen ;D hehehehe. O mmh bra att skylla sig i från va, det är ju skruvar lösa som ja lär inte kunna sättas tillbaka i den skallen =)

2008-05-06 @ 01:07:54
URL: http://cattizen.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: