idag

har man inte gjort mer än att ja umgås med folk :)
trevligt det med.
tror jag bränt mig oxå inte bra sucka...

ja barnen har haft super skoj
sen ringde HAN till hugo
gick väll så där lillemannen fick tårar efter typ 7 min
tyckte det hela var jobbigt
men men min tappra lille riddare höll ut åh fortsatte prata...
han råka lägga på oxå men men som tur va ringde han ju upp igen..
*hade vidarekopplat telefon till mobilen*

sen ville han prata med mig, prata lite, men ja vissa saker hade tydligen fallit ur minnet
-va har du varit hos mig i vapelnäs?? öööh
undra om det e dåligt minne eller skuldkänslor som spöka där..

men men som sagt,, vi får se hur detta slutar....

hugo e lite fundersam dock, för han vet inte va han ska kalla peter... svår sits det där...
enda jag har sagt e att han inte behöver kalla han pappa nu på en gång *han kallar honom sin förra pappa:)*
men men lika bra att ta det hela i hugos takt.. för idag va det jobbigt för han
men men det går nog lättare om peter ja orkar med det hela själv....

för säga vad du vill det där om skärpning nu , ne har svårt att tro på dig tyvärr.. saker visar sig i slutändan..

Postat av: Anonym

hihi, har man inte läst din blogg på länge, men nuså! :) nawh, lillemannen då.. stark han, mjo linda vi får väll se ;)5 månader kvar då... vet du om han fått förlängning?

2008-05-25 @ 22:30:33

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: