juno

kolla man på imorse
haha ja man vart ju lite tårögd då och då
men skoj film ..
haha inte bra åh kollapå gravida när man själv e det hehehe

haha vakna ju upp fint mitt i natten ;) hihihi
mannen sa att jag fick skylla mig själv när jag pratar i sömnen åh gör grejer i sömnen :)
hahahaha ja ja schysst uppvaknande iallafall :)
så han va som en solstråle i morse när han åkte till jobbet....
hihihih

lite smått tokig i han för tillfället,, skyller på hormonerna :)

få se vad man ska göra idag då när han koma hem
kanske hitta på nå äventyr :)

vikt och hängt tvätt som en gaaalning, torkskåpet paj som vanligt :(:(:( men hela lägenheten luktar skiiit gott...
ne nu ska jag göra lite skola sen få se va denna dag för med sig.....

tjingeling
image54


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: