stolt..

jepp
nu har man hitills hjälpt till 2 små kissebebisar till världen
åh de skriiiker högt just nu
hihi
sally e så duktig
hon kom skrikandes mot en när jag kom hem efter ja hämta hugo
sen sprang hon in i huset kent gjort åt henne låg där en sväng
sprang bakom soffan åh där kom nr1
så nu har man lite blod på tapeten :)
ja alltid ska man ha något åh tvätta

få se hur många som kommer då...

mannen va tvungen åh koma hem åh kika han med.....
hihi
så hugo hängde med han på jobbet nu
skit nöjd satte på sig sin oranga väst åh sa- mamma ta hand om sally nu
hihi

ja snart färdig m tvätten oxå......

ja ska försöka hinna in i duschen oxå
innan vi ska iväg då ....

och ja allt kan man inte skriva här. inte min mening heller... men när sostanten fråga mig om hon och jag hade kontakt för det hade låtit så på herr pucko vart jag så brydd.... hmmmmmm men men sånt som löser sig i slutändan kanske.....

ne nu ska ja forsätta vika tvätt och hjälpa sally och ta lite fler bilder <3

så ja hitills 2 bebisar

Postat av: Anni

Ja men vad mysigt med små kattungar..Jag brukar vara inne och läsa här ibland... Hoppas allt är bra med er och att du mår bra under din graviditet.. Kent är/ var kompis med mina småbröder från alnö :).. Fina barn du har :).

2008-05-16 @ 15:25:41
Postat av: Maria

Jaha, hoppas att moderkakan har flyttat sig så du slipper snittas. Går det bra med kattungarna då?

2008-05-16 @ 19:40:19
URL: http://www.risto.blogg.se
Postat av: Jennie

Åhh va mysigt med kattungar!! Nu blir Ronja glad när hon får mer katter att jaga:D Hihi!!

Kram

2008-05-16 @ 20:33:37
URL: http://idabelle.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: