suck!!!

ja vilken dag
haha
hade möte på hugos dagis *utvecklingssamtal*
åh jepp litet busfrö med stoooor vilja det där :)
men det visste ja redan hihi
han klarar sig galant åh e en frågvis herre vill veta allt!!!!

sitter på mötet så plingar mobilen igång
haha
ojdå
skulle visst in till huddik åh skriva idag
ööh hm trodde ja bokat den 5e men ne
så jaha slänga sig på bussen
tokläsa boken
fick 47  rätt suuuuck
haha så bara göra om :(
men men ja gjorde det iallafall
så nu ska ja boka ny tid åh komma ihåg det!!!
fniss

men men 47 e rätt tufft med tanke på att ja läste boken på bussen så
nu skulle mannen tjaaaata på mig sa han :)

min älskling det

hua varmt åh skönt men svetten den rinner
måste fan duscha hundra gånger om dagen :(

hmm måste hitta nå fint åt mannen oxå han fyller ju snart ju :)

en bra dag idag,,älskar livet *men men ännu e dagen lång hahahaha*

*jenny hamna du i ett träd eller hihihi*

ne nu ska jag göra ja ingenting

tjingeling

Postat av: jennie

Haha nä jag klarade mig:D



Kramen!!

2008-05-29 @ 21:24:46
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: