<3Larz Kristerz <3

jaaaa de gick vidare
hihi
helt såld på dom.........
skulle de komma till parken hit skulle jag lätt gå......
så jävla bra e dom :)
hahaha
fastnat helt för dansbands jakten
så roligt program.......

jag till och med rösta hel nördig nu jag .... :P

haft en rolig dag idag
med en massa upptåg....

har blivit helt galet törstig hela tiden..... :(
för ja man måste ju även gå på toa hundraelva gånger då :(

neo han ja har haft ont i magen idag
eller ont någonstans då han knölat en del.....
och bajsat som bara den.....

hm måste köpa en resesäng oxå.......
för den jag haft har tydligen blivit fuktskada !!!!
sucka.....

ne nu ska jag kolla på csi miami.....
en sak som man tänkt på om man kollar på csi miami sen på djurpolisen i miami
haha vilken skillnad !!!! borta va lyxen och dräggen kom fram......

lika med man får alltid se tragiska bilder från afrika åh grejer på svältande barn mm
kolla på djurpolisen sydafrika......
där kan man snacka om fina områden och fin fina människor
(de ser typ ut som folket och ställen i csi miami)

du ser en tv alkis som man är så måste man haka upp sig på något..

oj oj dessa I lands problem man har :P

prinssesan

hm har dessutom kommit på fröken med att hon får visst in tummen med tandställning
så nu måste ja ringa tandis på måndag !!!!!!
sucka vart livat nu på kvällen när vi kom på henne sucka

natti natti

Postat av: Frida

hmm jag vet inte hur stor den ska vara. Så om det vara hela eller inte, det vet jag inte :o( Men hoppas på hela för annars är det ett rätt stort hål.. Gud vad äckligt !! HAHA

2008-11-08 @ 22:26:15
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nu är vi hemma igen :) Lillen mår bra och är kvar i magen,så nu kan man pusta ut . däremot ha vi blivit itutad av barnmorskan att vi nog kan vänta oss en tungviktare.hon ville påstå med all säkerhet att han inte kommer ligga under 3,5 kg haha . . men medelvikten hade ökat sa hon.så jaa,de lär ju bli intressant när han ska ut :P jag är ju inte precis känd för min höga smärtgräns.snarare tvärtom :( haha

2008-11-08 @ 22:34:34
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: