en rullare :)

ja vi har fått en liten rullare här hemma :P
la ned neo på en tjock filt på golvet
då babygymet e såååååå tråkigt.......
mycket roligare på en stor filt tydligen......

så ja han har kommit på nu hur man gör
så skoj att se
från ena kanten till den andra
åh fort går det hihihihi

satt åh åt när han började från rygg till mage åh så fortsatte det.
han har kommit på hur man gör med armarna nu

storingen våran

så nu börjar jobbet då :P

åh han pratar jajamensan det är ingen hejd på det hela...
så söt
och han ska greppa tag i allt och jag menar allt
speciellt i storasysters hår när hon ska bära han
jätte skoj när hon skriker då skrattar han  hahaha

japp en liten ligist redan :P

ne hm mannen han har steven segal feber han har kollat på ett x antal filmer av han nu
*sucka i hate him*

men nu har man brännt ut stepbrothers
har hört att den ska vara rolig så får se.........

så har vi pysslat på här hemma
fick för mig att jag ville ha tvättmaskinen i andra badrummet det stora
då jag vill kunna duscha utan att behöva skruva ur och i och stå åh trängas
så sagt och gjort
nu står den i stora badrummet
*kent tog hem en massa saker från jobbet så han kunde fixa en lite längra slang.....*

så tackar tackar

all kärlek till min familj.........


st 62/68 på hans pyjamas och den är för liten :(

Postat av: Maria

Hihi, vilken söting han är=)

2008-11-18 @ 18:06:06
URL: http://mariaristo.blogg.se/
Postat av: Pralinen

Vilka otroligt söta barn du har!!



Hej då:)

2008-11-19 @ 09:15:45
Postat av: Carrolixeen

Hej! Ingen bebis än , men jag kommer att uppdatera på hennes blogg så fort hon har fått =)

2008-11-19 @ 09:24:26
URL: http://Http://Carrolixeen.blogg.se
Postat av: Michaela

va där det för fel? Jag har upptaderat tidigare än dig? :P :)

2008-11-19 @ 10:25:55
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: