envis bebis

har vi jajamensan
han somna till vid 7 i tio min
sen hade han sovit färdigt tyckte han
(han hade inte sovit sen kl1 då)
så ja har haft en övertrött bebis
men han har pratat åh skrattat i ett.....

han håller på att upptäcka sina fötter också
så söt... sitter åh drar i sina tårar och är väldigt
fascinerad av dem :)

sötingen där.....

hugo han är inne i en skrik period *åååååhhh*
sucka det ingår :P

chloe hon ska bara umgås med kompisar,, åh kommapå 2 min innan hon lägger sig att hon visst hade läxa :)
när man fråga henne innan hade hon inte sucka,
men men inga kompisar nu innan hon gjort sina läxor vid köksbordet när jag lagar mat!


*du stör mig som fan människa*

:P

wiiie vann en auktion med fin fina mammakläder :P
ja för just nu går man runt i joggingbyxor .. inte allt för snyggt att JÄMT ha sådant...
för tyvärr så e min rumpa Skiiiiiiit stor :(
även bobbisarna hmmm D kupa börjar bli för smått.....

fan jag har alltid drömt om att få göra Plasttuttar,,det vore skit häftigt har jag alltid tyckt...
men nu när man sitter med D kupa så känns det inte så lockande längre
tungt och bara ivägen
och så passar inga tröjor för bobbisarna tar allt tyg så man blottar magen hihi
inte snyggt....
så ja lär ju få göra en bröstförminskning :P


Postat av: Cicci

Sv:

Ja, det är så hemskt när pappor (Oftast är det ju det) struntar i barnen sina. För barn behöver ju faktiskt både en manlig och kvinnlig förebild.

Har han haft kontakt med Hugo innan då? Så att Hugo vet att peter är pappa? Annars kanske det är lika bra att strunta i honom, så att han inte kommer och går i Hugos liv som han vill. För oftast är ju drogen tyvärr starkare än allt annat.

Men hoppas att allt går bra iaf!

2008-11-18 @ 09:11:25
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: