fredagkväll

ja åh man har suttit i telefon som vanligt :)
fast bara i 59 min idag som mannen genast kollade upp på telefon
han tycker vi ska flytta ihop.... hahaha
men de där 2 kan de oxå så det så !!!!!

ja lugn kväll med popcorn åh mys
fast barnen strunta i oss vid åtta åh gick till sina rum åh kolla på film
vi e tråkiga vi :P

hmm av nån skum anledning så har vi nu canal plus tv kanaler på våran telia box????
hmmmmmmm
lite fundersam men men nu ska här kollas på film , fast man har ju sett alla dem redan

åååååååhhh så avis på dig mikaela
vill oxå till ullared :(
snyft snyft
ne fan va skoj för dig..... men rå avis e jag........


ja ja ne ska göra något annat nu typ ta en rök.....
jo visst måste sluta,,,, men ja min vilja e inte stark på denna punkt.....
har verkligen inte den rätta viljan för att bara lägga ned..
måste bestämma mig......

åh ja jag mår fortfarande bra..... skumt nog......
får man väll en kolik bebis då :P
min vanliga tur.....

som karln sa, när man precis blivit av med att bära runt på en bebis så kommer nästa
japp sa jag precis som du ville jaa säger han åh får ett fånigt leende :P
han e så nöjd han......

ja ja over and out.

Postat av: Michaela

Ja självklart så säger dom där 2 sådär när det inte är dom som bosätter sig i tele :P. Bara för att vi råkar ha något att prata om ;)





Haha jag kan tänka mig det, du får lämna alla barnen hemma med Kent nästa år och åka ner du också ;P Haha. Höres något imorgon eller så..



Kram

2008-11-14 @ 23:00:08
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: