freedag :)

tänk att ens humör åh känslor kan skifta så....
idag e det en super bra dag.......
jag och hugo och neo tog en promenad förut
skönt det
måste ut åh röra på mig mer......
hahaha
så man inte skenar iväg allt för mycket på vikten :P

hm ska ringa om jobb idag oxå.
vill jobba lite extra på helger och nätter.....
så man kommer ut igen.

mådde lite illa imorse :(
inte alls kul..
men det kan jag stå ut med.....
har inte blivit sjuk än :)

ne ska pyssla på lite här hemma som vanligt....

Postat av: Linda

Hejsan.. halkade in här av en slump.. å då tyckte jag att jag kände igen dig.. så funderade ett tag o kom på att de måste va dig jag satt o pratade med på bållebergetsförskola i våras när du skolade in hugo o jag Felicia. du va gravid då..å nu ser jag att du e gravid igen.. Grattis grattis. hur e de med dig? //Linda

2008-11-07 @ 14:56:32
URL: http://krantzbylund.blogspot.com
Postat av: Linda

hehe 4 st skulle jag nog inte klara :P

jag e gravid med min andra nu å de räcker än så länge.. när ska du ha?? vi har BF 18 April..

japp jag bor i hudik nu.. flyttade i April. men felicia bytte inte dagis fören i mitten på april. /Linda

2008-11-07 @ 16:46:59
URL: http://krantzbylund.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: