jag nyser ständigt

och hela tiden ........
mannen hade en fin fin förklaring på allt igår kväll.....
låg och titta på tv. så känner man helt plötsligt att det e toa dags :(
så in och spydde.....
sen när man kom ut ,, så sa jag fan va skumt att jag bara ska må illa på kvällarna
med neo så va det inte så.... det var under dagarna

ja men det är för att det är 2 där inne en pojke och en tjej
och tjejen bestämmer :P

hahaha jätte roligt tyckte jag *not*

ja hua tur vi har ultraljud snart då eller ja i början av jan.........
för ne kan inte vara mer än 1 där inne så är det!!!!!!!

haha fått en del andras kommentarer om att det kan vara 2 haha men då har man bara skrattat och sagt nej...
men när kent sa det fan blir ju livrädd ju :P

nej nu ska jag väcka min man och gå åh lägga mig igen en stund
bebis han har hållit låda sen 7 i morse han :)

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: