lite mysbilder

från kvällen som varit ....

bröderna bus <3 hugo i sina lånade kläder då de busat med vatten hos grannen :P


bus med pappa


tvtittning i soffan


en trött mamma och bebis


chloe försöker lista ut hur gåstolen funkar :), för hon tycker neo ska sitta i den nu!!!!
hon orkar inte vänta längre hahahaha.... men ne ett tag till får hon vänta allt...

hon e besatt av hello kitty :) har bara sånna linnen typ hundrafemtio sånna känns det som :P

ja ne ska glo lite mer på tv innan man somnar.....


tjingeling på er alla

Postat av: Frida

Nja jag vet inte direkt hur det ska kännas, är liksom första gången ;o) Men det trycker på nå fruktansvärt och det började igår kväll, men det lugnar ner sig om jag lägger mig. Men jag läser mig tokig på alla "tecken" om att det är på G så jag tycker mest allting är inbillning. För magen blir t.ex inte hård s ja du ser, jag är inte riktigt frisk i det här sammanhanget. Du får se det positivt om det är en pojke: Du slipper köpa nya kläder ;o) Om nu det är positivt för det är ju såå sjukt roligt att shoppa små små plagg :o)

2008-11-08 @ 00:03:37
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: