marknad

ja den ska vi på snart.
mamma Linda ska bara klä på sig först :)
sist med allt....
hm riktigt utvilad idag
då mannen hade neo hela natten .....
hmmmm varför sover inte bebis hela natten igenom??????
hmmmmm bara för man vart bortskämd med de 2 första......
så ska 3an böka extra :P

så här ser vårat kök ut efter jag bytte gardiner och duk


kort på lillskiten nu på morgonen


nej nu ska jag nog klä på mig.
men som sagt har blivit tokdålig nu igen :(
spytt ett x antal gånger under natten :(

åh hoppas allt går bra på sjukhuset med lillskiten
tänker på er.......

tjingeling.....

Postat av: Malin

Guuu va mysigt kök!!!!

2008-11-29 @ 15:56:10
Postat av: C

Sjukt mysigt kök. We, jag har inte ens nå julgrejer!!!! Måste köpa, haha fy mig.. :P

2008-11-29 @ 18:01:40
URL: http://cattizen.blogg.se/
Postat av: idun

Va fint det var i köket :D

ser ut som att vi har samma kökslampa som ni har, iaf, en liknande ;)

2008-12-01 @ 19:48:50
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: