men hua

allt jag säger !!!!!!!!
åååh sitter nu här hemma i tystnaden
så så skönt med måndagar.
på måndagar gör man så lite som möjligt bara för att.... :)

hm måste ringa tandis åh boka om tiden .....

ne ska njuta ett tag till för snart kommer mannen hem en snabbis
han åker snålskjuts med chefen sin ....
han va trött trött imorse
men jag fick flera pussar innan han gick :)
som varje morgon

åh föräldramöte på hugos dagis idag
sucka
alltid e det något,
men tror kent skulle gå idag
han sa nåt om det....

aja

hm såg på sanningens ögonblick en går en sväng
hmm undra om hon får sparken från sitt jobb
hon den där tjejen som vann 75000 tusen
hm kan aldrig va värt pengarna då de
bara har såna där dryg frågor

men ja de får väll skylla sig själva
jag skulle aldrig ställa upp i ett sånt program
skulle bli för mycket skandaler för svenska folket att hantera :P

Postat av: Frida

Nej ingen bebis än och efter nattens plåga önskar jag av hela mitt hjärta att Poopin kunde komma ut!

2008-11-10 @ 12:59:24
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: jennie

hej gumman<3 ja vi kanske skulle ta å ställa upp i det där å ge folket nå att prata om:) Hihi!!

2008-11-10 @ 13:13:49
URL: http://idabelle.blogg.se/
Postat av: Thea

haha ja jerry har rakat av sig allt hår så nu liknar han en gangster, haha och nu fattas bara krigshjälmen på skallen hans :o haha!

jasså? det låter bra det, ska åka och klolla på media market nåndag framöver då:)

2008-11-10 @ 15:03:02

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: