nervös

som faen e jag just nu :)
för imorgon e det tandläkardags
åh ja trotts att jag har hittat världens bästa tandläkare
så har jag sån enorm skräck alltså :(
men ja har ju haft en dålig upplevelse och inte lite heller!!!!

men hon jag går hos nu inne i huddik hon e guld värd.
hahaha
sist hade hon en tandläkarstuderand där som
fråga om denne fick vara med för att få se en som har en enorm skräck :P
haha visst sa jag
så hon greja på åh kolla runt
sen när det hela va färdigt och man kunde andas ut igen
så blir hela jag knallröd och svetten bara forsar till (blir sån varje gång)
så sa hon ja du ser hon är ett typ exempel på nån som e livrädd men försöker dölja det hela

så ja jag bokar inte tid i första taget tyvärr.
men men jag har blivit så mycket bättre på det sen jag flytta ner hit
men ja bara för att man har en sån bra tandis då :P

så ja här sitter jag exakt 24 timmar innan åh ja nojjar .......
men fan måste fixa till ena tanden åh ta bort tandsten nu när jag e på tjocken igen
för hualigen
annars lär man få fler hål!!!!!

så ja hihi har hunnit surra fleeera gånger med mikaela i telefon .....
hihi vi hittar alltid på en massa skoj åh sjuka grejer ....
men ja har man karlar som e ganska lik varandra så förstår man varandra rätt bra :P
sen e vi lika elaka oxå kan ju inte bli bättre än så.....

så ja nu ska jag fortsätta med min tandtråd :P

för hur kommer det sig att man e skiiiit noga med tänderna innan man ska till tandläkaren???
mer än vanligt vill säga.....
visst e faktiskt dryg åh använder tandtrådvarje kväll

tjingeling på er alla nyfikna......

Och jepp fy fan va häftigt det vore :P


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: