på bättre humör

ja det är jag garanterat
haha har slutat tycka synd om mig själv
tur man har grannen under :)
fast ja de letar hus (men de har de gjort i nåra år nu :P)

ätit glass har jag och barnen nyss gjort....
super gott.....
neo gilla det oxå hihihihi

hugo e inte pigg alls idag
ont i huvudet, ont när det kissar
så ja inte bra alls där
de va ju ute igår i skogen igår och drä vart
han väldigt blöt trots regnbyxor och overall.......

så ja få se blir det värre under natten så
får vi ringa dr igen imorgon då......
hoppas han inte åker på urinvägs infektion.....

stackaren... men han e inte allergisk emot mjölk heller !!!!!!
de ni ,, så nu ska han börja med mjölk igen
och blir han likadan igen så ska vi ta andra prover
ja suck,, det kunde de inte gjort på en gång eller....

åh nån bra förklaring till varför han varit så dålig innan kunde man inte få heller
*idioter*


ne nu ska jag kolla vidare på tv för jepp jag e en äkta tvalkis
och ikväll måste man vara uppe länge det e ju FRINGE ju........

och det här kommer vi klara galant!!!!!

Postat av: anneli

det komma gå bra dehär ska du se:) ni har ju redan 3 så va gör en liten till då;P ni ha ju varit med förr hihii! sköt om er! o hälsa me dig! kramkram

2008-11-06 @ 19:10:28
URL: http://annelajzan.blogg.se/
Postat av: Sara.

heej:) allt bra?

kolla gärn in på min blogg, och lämna gärna en kommentar:) ha en trevlig kväll!

2008-11-06 @ 19:14:38
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: