så trött

ja så enormt trött....
tröttheten ligger på mig som ett mörkt moln :(
men det ingår säg :)
mannen erbjöd sig nyss att ta ledigt från jobbet i 2 dar så
jag skulle få sova lite.
men ne..... det här fixar vi :)

idag ska det skruvas upp takfläkt tydligen
haha ville ha upp den när jag vänta neo när det va så varmt
*fniss*
men ja bättre sent än aldrig........

ne ska klä på herr skrikis
åh rulla iväg han till dagis
för hämtning av storebror.....

måste komma ihåg att hugo ska ringa helene imorgon hon fyller ju år....
om jag inte minns helt fel....

och hur kan man få en pormask mellan brösten??????
helt otroligt.... hahaha

jaja ne klä på oss var det.......
få se han kanske somnar till en sväng
för han tok vägrar nu,, men tror han har ont i munnen
för han bajsar som bara den
och tycker det e så skönt när man gnuggar tandköttet på han

höres senare....

Postat av: Frida

Jag har också pormaskar mellan brösten och det har jag inte haft tidigare... Fast jag kan inte klämma dom :S

2008-11-04 @ 18:43:41
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

låter som lillen börjar bli stor och ska ha tänderna ha ha flisan skrek 24 7 när hon fick dom två första som kom vid fyra månaders ålder :)

2008-11-04 @ 18:50:06
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: