skulle ju masa mig in i duschen

men har bara kommit hit till datorn hahahaha

fan va häftigt maria, du har liksom gått halv tid
fan snabbt det komma gå för dig nu ......

ja nej mannen ger mig onda ögat just nu
för ja efter jag badat ska vi mysa åh kolla på något
så han väntar just nu....

så jaja meningslöst inlägg
för nu ska jag in i badet lovar....

Postat av: Maria

Haha, ja tänk att man har gått halva tiden utan att veta om det;) Ska bli kul att höra hur långt gången du är=)



Jag ska på sånt där rutinmässigt ultraljud imorgon som man gör v 18. Då får jag veta mer exakt. Men 4 april typ. Isak var beräknad den 8e april och kom den 17e.



Ganska coolt att vi är gravid samtidigt igen=)



Kram!

2008-11-04 @ 07:46:54
URL: http://mariaristo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: